Závodní servis

Services

broušení skluznice, broušení hran, oprava skluznice, úhlování spodní hrany, leštění hrany, variabilní středová (křížová nebo šípová) struktura, 3x bezkontaktní voskování, leštění

fd58171792884dbe9b5bebd5c24a963f_550_550_S.jpg

Základní přebroušení

Přebroušení plochy skluznice na brusném pásu slouží k odstranění starého vosku.

mcs-hires.jpg

Boční úhlování hran

Úhel boční hrany závisí na typu a charakteru použití lyže/snowboardu, zkušenosti uživatele a tvrdosti podložky. Základní úhlování se provádí pomocí brusného pásku v rozsahu 89–87°. Správně volený úhel zabezpečuje dokonalému kontaktu hrany se sněhovou podložkou v průběhu celého oblouku v závislosti na charakteru lyže..

89° – pro začínající lyžaře nebo seniory, snb FS/FR

88° – standartní úhlování boční hrany pro               průměrného lyžaře i sportovního lyžaře, snb Slalom/SnbCross (vyznačuje se dostatečnou ostrostí na zmrzlém nebo technickém sněhu a dlouhou životností)

87° – pro závodní lyžaře a experty

mcs-hires.jpg
struktura-2.jpg
struktura-2.jpg

Finální broušení
(středová křížová/šípová)

Legendární brusný systém MONTANA zajišťuje přesně řezané struktury. 

Struktury MONTANA VARIO umožňují různé struktury přes šířku skluznice.

Na ideálně rovnou plochu skluznice „rýsujeme“ finální strukturu použitím brusného kamene s obměnou otáček jeho rychlosti, rychlosti posuvu a přestavění povrchové struktury – orovnání kamene diamantem. 

Velmi důležitá servisní operace, která zásadně ovlivňuje kluznou vlastnost plochy skluznice (odvod vody tvořící se pod skluznicí). 

mcs-1752d627.jpeg

Tuning spodní hrany

Je nedílnou a nezbytnou součástí kompletní úpravy hrany. Slouží k přenosu účinnosti bočního úhlu hrany na sněhovou podložku zejména při jízdě po hraně při carvingovém oblouku, zabraňuje nežádoucímu zařezávání hran.

Pro závodní servis je základně připravená (naúhlovaná) boční hrana ještě vyleštěna pomocí brusného kamene – tuning boční hrany. Slouží k docílení ostrého vrcholu úhlu hrany a zároveň k jejímu vyhlazení, tedy vymazání struktury po brusném pásku.

htt-3d-finish-7dfd72ae.jpeg
IMG_9718.HEIC

Voskování 

Voskování pomocí stroje Race waxer, bezkontaktní mazaní a následné leštění skluznice na stroji Waxmaster 2. MONTANA RACE WAXER je osvědčená metoda impregnace voskem ze světa lyžařských závodů, která splňuje ty nejvyšší nároky. Poskytuje lepší a odolnější kluzné vlastnosti. Použitý vosk je zahříván rovnoměrně a bez kontaktu pomocí infračerveného záření což umožňuje jemné, homogenní a hluboké pronikání vosku bez tvorby exhalátů. 

Po navoskování skluznice dostanete úplně jiný pocit z jízdy. Jízda se stává mnohem zábavnější, jednodušší a rychlejší. Výsledný pohyb na svahu je pak elegantnější a technika jízdy lepší.